For the tears I killed them all







Hej basker! Det börjar bli kallt nu.
Nånting lustigt händer i mig... När jag är själv och är ute och går så känner jag massvis med ilska på allt! Men sen är jag plötsligt väldigt väldigt glad. Bara sådär.
Jag är arg på bilar. Speciellt om det är jag som kör den.
Jag blir arg på Corren, hatar hatar hatar Corren! Dumma bild-texter och onödiga artiklar!
Jag blir arg på folk som är ivägen
..och körskollärare.
Men jag älskar faktiskt gymmet, really, vill vara där oftare!
Och jag älskar alla gulliga hundar, ekorrar, katter....alla djur!
Och snart ska jag ut och resa igen. Bara att komma bort härifrån gör mig så himla lycklig.


Kommentarer
Postat av: josnas

vart ska du resa:O?

2011-10-13 @ 11:00:47
Postat av: Néa

Skall du till Göran din? :3 or were to?

2011-10-13 @ 21:43:02
URL: http://ssnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0