Oktober dag 2

Jag vill göra en massa saker!

Jag vill träffa någon och äta mysig lunch med. Helst soppa på stadsmissionens café (sålänge den är god). Det ska vara kallt ute så att man blir varm av soppan och sen kan man dricka té efteråt och bara ha det sådär höstigt och mysigt.

Jag vill åka till Tinnerö och fota och vandra en solig höstdag och dricka varm choklad i termos!

Jag vill till Stockholm och köpa så mycket nytt att det inte får platts i garderoben...

Jag vill äta äpplebomb med vaniljsås på linds konditori! De är så goda och det var så länge sen jag åt sån, äntligen är de tillbaka!

Jag vill mysa med folk, té , filtar och kanske lite konjak

..och ha en brädspels-kväll!

Jag vill gå på maskerad där alla verkligen har gått in för det!

Och massor massor mer.......! Men vissa saker vet jag inte vem jag ska göra det med. Vi får hoppas att det löser sig!



en liten bild jag tog i Botaniska Trädgården i Göteborg



Kommentarer
Postat av: Sonja

Åh, vill också göra att det där! Så himla mys. :D

2011-10-02 @ 22:23:26
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0