onsdag 5 september









Jag skulle gärna gå ut på en höstig promenad idag men det blåser så satans mycket ute...Så jag känner inte riktigt för att gå ut.
Idag ska jag på teori lektion klockan halv fem. Sen ska jag äta middag ute med mamma och cissi och sen gå på bio efteråt! Sån himla mysig sak att göra en stromig onsdag.
Min hals gör fortfarande ont. Men nu har jag gett den så mycket tid att nu struntar jag faktiskt i den.
...och visste ni att det nu finns Strepsils med smak av ingefära! mmmh, jag vill ha dom, NU!

Nej nu går jag och stickar vidare på min halsduk och struntar i att läsa detta röriga inlägg.


alla bilder är tagna av mig.

Kommentarer
Postat av: josnas

åh så himla mysigt allt låter<3 (förutom ont i halsen då, haha)

2011-10-05 @ 18:37:00
Postat av: Sonja

Finfina bilder! Och åh, nu vill jag också smaka strepsils med ingefärasmak! Fast jag inte gillar strepsils, haha. De smakar så konstigt, i alla fall de med jordgubb.

2011-10-05 @ 20:53:29
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0