Vart jag än i världen vänder står jag här med tomma händer.






Hallågens!
Jag har gjort väldigt mycket roliga saker på siståne men orkar inte berätta i detalj (dessutom är ni nog inte SÅ pass intresserade) så här är de senaste dagarna i korthet:

* Jag har åkt tåg alldeles själv till Göteborg och det gick hur bra som helst! Jag har fått en såndär kan-jag-göra-detta-så kan-jag-göra-vad-som-helst: känsla!

*Hälsat på en kompis med en sjukt mysig och fin lägenhet! Den var perfekt.

*Dansat till Gingis-kan (stavas det så? det låter som de sjunger så iallafall) och dog lite av skratt,haha!

*Lyssnat till en väldigt rolig göteborgare som diskuterade Lejonkungen filmerna.

*Åkt tåg hem, sorgligt men mysigt och jag pratade med en trevlig farbror på tåget. Han skulle ända bort till Luleå.

* Träffade 3 hundar på tåget.

*Dagen efter såg jag en taxvalp i skogen när jag promenerade men mamma.

Och det var allt jag hade att säga denhär gången! Jag saknar Göteborg, speciellt människorna.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Åh, vad kul att du har haft det kul! Den sista bilden är ju så himla fin. Åh. Dör lite. <3

2011-10-02 @ 17:42:33
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0