10 September

Jag blev plötsligt kär i Måns i anders och måns. Hans skånska, hans glasögon, hans humor och mitt i denna humor så lyssnar han på kent! Alltså är han lite djup ändå. Och han har fin stil! jag såg honom på tv för inte så länge sen.
Synd bara att han inte blir så bra på bild. Hm. På bild är oftast Anders den snygga. Men det dumma med Anders är hans dialekt, haha. Jag gillar verkligen inte östgötska...
Nåja.
Måns! <3


Anders, Måns


Anders (väldigt snygg på den bilden!) och Måns (..liknar inte riktigt sig själv..haha)

Kommentarer
Postat av: jossnas

haha, han va faktiskt ganska söt på sista bilden:D

2011-09-10 @ 01:37:36
Postat av: Sonja

Men det är ju dialekten som gör Anders! :D Den gör honom ännu sötare juuuu. Haha. <3

Men Måns är också fin, hihi.

2011-09-10 @ 18:16:28
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/
Postat av: Cami

de har ju freddy krueger-tröjor på sig på första bilden :o AWESOME!!!!

2011-09-14 @ 00:24:15
URL: http://vemtogmincykelpump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0