En vecka, eller något sådant..









Jag är sämst på att förklara vägen för folk: "Gå rakt fram och sväng där det svänger!" Nåja. Han gick rätt iallafall.

På bussen var det vintage klädda killar som gjorde en rolig parodi på Lars Winnerbäck. De sjöng om "tomma kavajer utan känslor" och om folkets park i Linköping. Jag kunde inte hålla mig för skratt, haha! Så kul, så knasigt, så fint! Synd att de gick av så tidigt.

Någon dag denna vecka åkte det förbi en båt som var omgjord till en bil förbi gymmet, haha!

En fågel flög in till espressohouse och åt frukost med mig och Sonja.

Stan är fylld av snygga pojkar, vart kommer de ifrån!?

På gymmet finns det en ung boxare. Han är lite blek, ser lite blyg ut, har brunt hår och bruna ögon. Jag hatar att erkänna det men jag är lite svag för boxare (så länge de ser bra ut och inte är för muskulösa..). Även om jag inte gillar sport-killar. Men han är perfekt.

"Lycka tillhör sagorna, olycka till de stora berättelserna" Skriver Tolstoj. Och visst ligger det något i det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0