Jag älskar blåbärssoppa jag med.



Åh. Det är så trisst med "Denhär dagen har jag..."-inlägg. Jag vet. Men...Denhär dagen var så himla bra! Får jag berätta om den?
Jag berättar om den!:
Den började med att jag vaknade klockan 7 och kände för första gången på länge att jag var utvilad och välmående. Dock var min hals ond! den hade ont och hade slem i sig... Men jag åkte till gymmet ändå, för där skulle jag träffa néa kl 10. Jag cyklade dit för det är så trisst att åka buss själv när man ska byta och så.
Så jag cyklade 6km till gymmet och svettades massor(och lyssnade bara på Mando Diao hela vägen dit och tillbaka! åh<3). Sen kom jag till gymmet och gymmade och svettades ännu mer. Sen cyklade jag hem och svettades lite till, haha. Men konstigt nog så orkade jag cykla 12 km (sjukt..) och gymma! Det var inte så jätte jobbigt faktiskt men nu så känner jag hur min hals hämnas på mig..
Nåja. Sen duschade jag länge, sminkade mig (jag klarade av att åka genom stan och allt utan smink! Jag börjar bättra mitt självförtroende utan smink alltså..!), plattade om luggen, åt lunch. Detta låter super lungt och härligt men jag hade bara en timme på mig så, heh.
Sen träffade jag Jossan, Néa, Cami på stan. Vi gick till gina tricot för cami letade koftor. Det slutade med att cami och jag köpte "crazy byxorna" (super höga jeans med knappar hela vägen, åh vad länge jag har villjat ha sånna) och jag köpte en tröja också. Som Néa sa så såg vi ut som nåt Sex And The City gäng som gick ut med gina tricot påsar allihopa och gick som ett gäng sådär, haha!
Vi hade det väldigt trevligt och åh vad jag älskar hösten just nu. Sen var bussresan väldigt trevlig, men DET.. Det kan jag berätta nån annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0