We are capsules of energy

Jag vaknade imorse med en sådan yrsel att jag knappt kunde gå rakt. Och sen dess har jag varit liksom ofokuserad hela dagen. Lustigt. Yrsel är läskigt eftersom ingenting botar det, värktabletter hjälper ju inte precis.
Jag har druckit massvis med vatten, och juice, och ätit socker och drukit kaffe. Men nä, jag är fortfarande inlindad i bommull (på ett dåligt sätt).
Nåja. Allt blir som på nytt när man har sovit så imorrn är jag säkert pigg piggelin!
Här kommer en bild jag tog för nåt tag sen:


Glada strumpor i en grå värld.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Åh, väldigt väldigt fin bild!

Hoppas det blev bättre sen. :)

2011-09-16 @ 22:10:11
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0