Badkläder...

Det roligaste man kan göra när man absolut inte har något att göra på datorn är att leta kläder på nätet.
Jag kom på att min absolut bästa bikini kommer vara för liten i år... Så jag försöker hitta en ny. Den måste vara bekväm, sofistikerad och inte sådär liten så man känner sig blottad. Sen så får den heller inte vara en trekantsbikini. Den ska vara i 50-tals stuk.
Tyvärr så har jag inte hittat så många eftersom vårkläderna kommer inte ut för ens i mars. Och då borde ju sommar kläderna inte komma för ens i april...
Nåja, jag hittade iallafall några fina från topshop. Om ni vet någon annan bra sida/ affär som säljer bra bikinis/baddräkter kan ni ju säga till!

Här är tre från topshop:

Inte riktigt mina färger egentligen men den var lite kul iallafall!


Älskar tyget och modellen! ..men inte på underdelen...hm.


Denna leder hittills. Även om den är lite tråkig (fast den finns också i rött).

Sen hittade jag en rolig baddräkt på asos! Men den är på tok för dyr (SÅ ofta badar jag inte...liksom). Men här är en länk till den (för det gick inte att spara bilden)--> http://www.asos.com/Seafolly/Seafolly-Polka-Dot-Boy-Leg-Swim-Suit/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2022165&cid=2238&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Denim#ctl00_ContentMainPage_mainImage4
Den var rätt fin i modellen, lite lite tråkig kanske men den ser bekväm ut. Sen så vet jag inte om jag vågar ha en baddräkt... Speciellt inte med tanke på att alla kommer tycka att jag ser ut som en tant! haha (eftersom jag inte visar 90% av brösten och rumpan som de andra..).
Men som sagt: Är det någon som vet en affär/sida som har fina badkläder?

Kommentarer
Postat av: josnas

den sista svarta tycker jag var finast:)

2012-02-10 @ 13:24:34
URL: http://thrhtr.blogspot.com/
Postat av: Sonja

Tycker också att den svarta var riktigt fint! Har också lite problem med bikinis. Det är något som jag inte riktigt vill lägga pengar på fast jag borde, eftersom min är lite för liten. Hm. Men jag badar typ aldrig, så det är väl okej ändå, haha.

Vet inte heller var man kan hitta snygga badkläder. :(

2012-02-10 @ 22:35:10
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0