Ond

Jag känner mig ond idag. Vet ej varför men idag är en sådan dag då man bara vill vara själv.
Min ondska har tyvärr gått ut över min familj lite grann. När jag väl är ond så tänker jag på folks dåliga sidor; så som saker de har gjort mot mig (haha, lät väldigt seriöst där men det är mest småsaker så som att avslöja hemlisar). Sen så är jag avudssjuk på vissa. Sen så känner jag att vissa i min närhet behandlat mig som om jag vore dum.
Det känns som om vissa människor inte litar på än.

Har ni också ond-perioder? När ni inte har lust att vara snälla och trevliga? Eller när ni bara är allmänt bittra och inte kan se nånting possitivt?
Hm. Nåja. Hoppas det går över snart...Annars får jag ta å göra nånting åt detta!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jo jag vet hur det är...

Jag brukar också få "ond-perioder" ibland... På morgonar är jag extra sur ibland for no reason..

Jag försöker undvika folk då för att inte göra dem sura eller ledsna.



Man känner lite som om man inte litas på eller att folk inte riktigt bryr sig om en..

2012-01-06 @ 01:00:11
URL: http://ssnea.blogg.se/
Postat av: Sonja

Jo, jag känner igen mig. Brukar också känna så ibland. Då försöker jag mest stänga in mig och lyssna på musik. Fast jag har oftare depp-preioder då jag är ledsen över ingenting eller över småsaker. Sällan jag känner så att alla är onda, på en och samma gång, om du förstår vad jag menar, haha.

2012-01-06 @ 16:09:58
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/
Postat av: josnas

haha jag har ofta såna. och det brukar gå ut på min familj med tyvärr. och du brukar jag ha dörren stängd och vara helt tyst i några dar

2012-01-06 @ 17:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0