16 Augusti

Imorrn börjar jag 3:an på gymnasiet. Det är ju lagom kul. Jag vill inte att det ska vara sista året, jag vill inte göra projektarbete och jag vill inte dansa bal...med mera... Jaja.
Det roliga är väll att träffa alla igen, dricka te på rasterna. Och framför allt: Visa upp sina fina kläder! Åh. Det låter säkert dumt men jag älskar att klä upp mig och skolan är det bästa sättet att visa sina fina kläder på. Jag går ju trotts allt på en av sveriges största skolor, alla ser än nästan varje dag och jag vill vara den som syns (på ett bra sätt).
Så just nu tänker jag väll mest på vad jag ska ha på mig imorrn.... Eftersom vi börjar kl.13.00 så kommer vi säkert inte vara där så länge, alltså ska man inte ta på sig något som man vill ha en längre dag. Så jag hade tänkt något medel fint, haha. Typ dethär:

Det är ju rätt okej.
Dock ska det bli rätt kallt och regnigt imorrn.Hm. Men man kan alltid ha tights. Det blir nog bra!

Kommentarer
Postat av: Sonja :P

Hahah ;D

2010-08-16 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0