25:e Augusti: Louise och Lovisa

Idag har jag namsdag! Tyvärr är det en grå dag med regn och en sån där deppig grå nyans över hela staden. Så jag tog på mig mina färgglada strumpbyxor, även fasst jag var på världens sämsta humör.
Men jag fick iallafall ett jätte fint pennskrin i present och ett marimekko kollegieblock, det gjorde dagen en aning bättre.
Sen cyklade jag till bussen och när jag var på bussen så gick det på en söt kille med rött lockigt hår, han hade jeans och myggjagare vilket är hemskt fint, så jag gav honom en "jag tycker du är fin"-blick.
Han gjorde dagen ännu en aning bättre.
Sen när jag var påväg till naturkunskapen så sprang jag i trappan och spillde hett té på min hand, det var ett minus. Men när naturkunskapen var slut så gick jag på stan med mina kompisar, de gjorde dagen SÅ mycket bättre och just nu känns det faktiskt som att min namsdag vart helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0