29:e Augusti

Fantastiska saker har hänt! Men också as dåliga saker, som att min pappa bröt armen. Jag har aldrig varit med om att någon i min familj har behövt åka till sjukhus förut.
Men trotts detta så kan jag inte sluta lé. Jag kan inte sova för att jag tänker så mycket, jag kan inte äta för jag mår illa av allt som händer så en och samma gång men jag är så lycklig ändå!
För en vecka sen var jag i botten av ån och kunde aldrig tro att det hela skulle sluta så bra. Allt detta tackvare den fina Henrik Berggren konserten.








Så fint så fint <3 men ack för kort (han spelade bara i en halvtimme, å andra sidan var han så himlans bra att det gjorde inte så mycket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0