Henrik och taxen

Idag slutade jag klockan 12.30 . Efter det gick jag till konsert och kongress och åt lunch med mamma och cissi. Vi pratade massor och tiden bara rann iväg. Vid två tiden var cissi tvungen att gå, så jag gick jag med. När jag gick längs gatan vid kyrkan såg jag världens sötaste tax valp! Åh vad söt den var. Den bara satt där och tittate med huvet på sned, såg intresserat på folket som gick förbi och brydde sig inte om att hans ägare stod och väntade på att de skulle gå vidare (som alla valpar gör. De bara sätter sig och tittar en stund och vill inte gå alls och ägaren får stå och vänta). När jag gick förbi taxen började taxen också gå, den sprang i sicksack och nosade på allt och öronen fladdrade sådär valpigt när den började springa. Jag ville så gärna ta kort på den men det hade blivit för krångligt att ta upp kameran.

Ikväll ska jag iallafall se Henrik Berggren med Sonja i Norrköping. Det ska bli jätte kul! Jag är så glad över att han ska spela gamla låtar, så att man känner igen sig.


Ursäkta google bilden men den här bilden var jätte lik den jag såg.


Teckning av Henrik Berggren (inte jag som har gjort den)


Kommentarer
Postat av: jossan

http://weheartit.com/entry/3583402



tänkte på dig^^

2010-08-27 @ 17:49:34
Postat av: Lollo

Haha! :D vad fint! ^^

2010-08-28 @ 11:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0