Here comes the sun



Såhär såg jag nästan ut idag. Innan jag skulle gå bytte jag ut kavajen till en röd cardigan med guldknappar och när jag såg att solen lyste ute så tog jag av mig min mammas halsduk.
Men nu till kavajen: Denhär bilden visar inte så mycket hur den ser ut egentligen. Den är längre baktill, lite som en frack men inte så lång, och den har knappar framtill. Jag köpte den på Urban Outfitters i sommras. Det var kärlek vid första ögonkastet. Och den är jätte söt med kjol till! Jag gillar den stilen; kavaj och kjol. Det gör att det blir en rockig,modern stil men ändå flickigt.
Jag valde att inte ha kavajen idag eftersom jag bara hade en lektion, jag vill ha den nån dag då jag går lite längre så att jag känner att jag verkligen har använt den om man säger så.


Så jag bytte till den röda koftan. Men det såg lite trisst ut utan scarfen så jag tog mitt halsband från Urban Outfitters. Det fick jag hela 3 komplimanger för idag,haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0