it was music and it was people everywhere,when I saw him standing there

Igår såg jag The Ark när de spelade här i Linköping.
Det var as kul! Och as bra! Och när jag stod där och såg alla lampor som lyste på mig i blått, gult, rött och grönt, kände lukten av ciggaretter och öl, så såg jag en kille i svarta kläder och svart, lockigt hår stå bredvid mig. Han stod där och såg ner i en mycket liten anteckningsbok och skrev något. Jag kunde inte slita blicken från honom, ändå såg han mig aldrig eftersom har var så koncentrerad på vad han skrev. När det blev för mörkt så tog han upp en liten ficklampa och försökte skriva samtidigt som han höll den.
Åh.
He was the cutest,
he was the cutest thing i had ever seen.


Kommentarer
Postat av: Sonja :P

Åååh, vad gulligt! :D Kunde du inte ha frågat vad han skrev om? 8D

2010-08-22 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0