Sorgligt.

Jag hatar fredagar då man inte alls känner "Åh vad mysigt med fredag! Jag ska bara ta det lungt och åh vad skönt det ska bli"... Jag känner typ motsatsen. Alla är upptagna med något utom jag och jag dör av tråkighet och ensamhet.
Jag saknar vissa människor, jag skulle kunna sms:a dom men jag vågar inte, jag är ingen som sms:ar, jag tycker det är läskigt. Jag hatar när man bara går och väntar på att han/hon ska svara och är så rädd för att inte få något svar alls.
Sen tänker jag: Hur avslutar man sin sms konversation på bästa sätt? Mobilen tar man ju med överallt. Man kan  ju inte direkt säga "Jag måste gå nu men jag kan höra av mig nån annan gång". Och om det visar sig att personen man skrev till är upptagen så känner man sig ännu mer ensam nästan, som om man visar för personen att man inte har något att göra och vill ha sällskap. Då svarar man med ett "Okej" och sen är "Hej vad gör du?"-konversationen över. Lite pinsamt.
Jag väntar hellre tills personen loggar in på msn... Men nästan alla är offline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0