detta här..

Det finns ju så mycket jag vill skriva om här och på andra sidor men jag finner ingen ork att skriva, vet inte varför. Ibland får man en sådan bra idé på vad man ska skriva om men sen tynar det bort och man orkar inte rabbla upp allt det där man hade i huvudet. Och jag tror att bara 2 personer vet om denhär bloggen än så länge, haha. Men jag hatar att göra reklam för sin blogg och därmed få blogg stämpeln på sig (Bloggstämpeln= "Alla vill veta allt om mitt liv och att jag har jätte tråkigt eller att jag har flummat runt med min kompis och tar fula foton på mina fula kläder"). Jag tycker inte att min blogg stämmer in på detta men ja.
Vad är det för mening att göra reklam för något som man ändå aldirg uppdaterar? hm.
Men jag ska nog kanske byta tillbaka till den gamla bloggen efter sommarlovet, då har jag mer tid känner jag plus att den bloggen hade finare namn- kort och bra, lätt att komma ihåg.
Men jo, ja, lite kommer jag väll skriva här i sommar med. Vart ska jag annars göra av mina tankar och funderingar? Mitt svarta block är redan fullt.

Kommentarer
Postat av: Sonja :P

Åh, sådär känner jag oxå! :O Att man har massa tankar och lixom "skriver" allt i huvudet men sen när man vill skriva ner det så går det liksom inte :O :S

2010-07-15 @ 19:40:12
Postat av: Sonja :P

Förresten, du skulle ju kunna lägga upp fler bilder på dina kläder för din stil är fin :> Man behöver ju inte ha "dagens outfit" precis xP Utan bara nån bild ibland ;P

2010-07-15 @ 19:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0