Lykta



Jag har en typ ny jacka. Den är ejentligen inte ny men eftersom man inte använder jacka så ofta på sommaren så känns den ny, plus att knappt någon har sett mig med den.
Men jag fick den i födelsedagspresent för mer än en månad sen. Den är som skapt för mig! Den är perfekt i ärmarna och ryggen och är precis lagom tight. Sen att den är röd är ju lite kul. Jag vet inte varför men jag har börjat köpa allt i färgen röd; jackan, ett par balerina skor (samma som på bilden fast röda) och till och med min mobil är röd. Alla måste tro att det är min favorit färg, vilket det ejentligen inte är men visst. Jag kan låta dom tro det.
Och varför håller jag i denna lykta? Det kan man fråga sig. Svaret är väll att blir inte alla natur bilder lite roligare med en lykta? (dock inte om det inte är tillräckligt mörkt..som på denhär bilden..hehe..)
Lyktan är min. Jag fick den i present nångång och har aldrig fått nån användning för den.. Eller jo just det! Jag gömde mina dagboks nycklar i den. Och om man tänder den i Camis mörka badrum blir den ännu finare!

Kommentarer
Postat av: Sonja :P

Åh, vad fina bilder :D

Lyktor är mysiga 8)

2010-08-07 @ 12:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0