Cape

Jag har sån tur när det gäller trender! När jag blev inspirerad av 50-talet så började allt gå i 50-tals stil. Och när jag nu letr efter några nätta kängor så finns de över allt. Men en grej som jag är lite extra glad över nu är att ponchosarna är tillbaka! (eller cape, om man vill kalla det för det). Åh, det har ag längtat efter länge. Jag önskar dock att det inte blir allt för många "indian ponchosar". Visst, de är fina, men är de i min stil? njaa... Jag vill hellre ha en lite mer 50-tals cape.

Här är två som kommer innom kort till H&M (den ljusa) och Topshop (den mörka).
De är väldigt fina! Dock vill jag gärna ha en som man kan ha innom hus med, det får jag leta mer efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0