I tidningen del 2




Igår var jag i tidningen för andra gången denhär veckan! Och idag har folk sagt "Var det dig jag såg i tidningen?" Även folk jag inte känner, haha. Det var kul, och denhär gången blev jag faktiskt nöjd med fotot, jag ser mer ut som mig själv på denhär bilden (eller iallafall som jag ser mig själv i mina tankar). Många har sagt att jag sa bra saker och jag är riktigt nöjd faktiskt, ångrar inte ett enda dugg. Inte ens att jag kallade vänstern för kommunister (men det är jag inte ensam om att göra, Maud Olofsson gjorde det också). Dagstidningar är så bra på så sett att de glömms bort så fort, jag brukar undra varför man inte råkar hitta en enda tidning med fel datum på på bussen. Därför kände jag att jag inte var så jätte orolig över t.ex fotot och så.
Det som skrevs idag är morgondagens sopor. Och det är ju rätt bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0