CJ

Jag gör ett expriment! Jag har länge villjat ha ett litet träd i en glasflaska (alltså inte ett pytte pytte litet träd med massor av grenar, det skulle nog inte funka.. men iallafall någonting litet med rötter som växer).
Så igår hittade jag en liten ek och drog upp den ur marken, sköljde av jorden och satte den i denhär coca-cola flaskan!
Jag tvivlar på att den klarar sig... Även fast jag har gett näring till den. Men änn så länge mår den bra.
Jag har döpt den till CJ eftersom han är lika liten som CJ i Mando Diao och sen så vill jag att alla mina växter ska vara döpta efter en Mando Diao medlem.
CJ står bredvid Samuel, om ni kommer ihåg han?

Åh, det vore så himla coolt ifall CJ växte till sig och man ser massvis med rötter genom glaset. Dock behöver ju träd jord och sådär... Nåja, vi får se vad som händer!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Men åh, vad söt!

2011-08-28 @ 19:11:36
URL: http://funderarfrabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0