Norrköping

Jag ska börja på gym snart. Eftersom att jag ska börja med detta så behöver jag nya skor och nya byxor (tights).

Skorna hittade jag väldigt snabbt, de är svarta med rosa detaljer och det känns som att man går på moln i dom.
Tightsen var svårare. Antingen var de genomskinliga eller så var de för stora. Så jag hittade ett par som var fina men de fanns inte i min storlek, därför åkte jag till norrköping idag för de fanns tydligen där (jag ringde och la undan dom). Tightsen är svarta från adidas och har 3 sånna där adidas sträck i rosa på låren, as fina! Och passar bra till skorna.
Jag ringde igår och bad att de skulle lägga undan de som går till vaden, inte de långa (de fanns i lång modell också).
Och när jag åkte dit idag så går jag till kassan och säger att jag lagt undan dem i namnet "Louise" och så kommer expediten tillbaka med ett par tights......i lång modell. De korta fanns bara kvar i 40.
Alltså.
Det är inget fel på de långa, jag köpte de faktiskt för de var riktigt fina de också.
Det enda som gjorde mig så himla arg var att den där jävla stadium-killen jag ringde till sa att han hittade dom, i rätt storlek och  allt. MEN VARFÖR LA DU DÅ UNDAN DE LÅNGA OCH INTE DE KORTA!?! Jag sa klart och tydligt "De som går till vaden, INTE de långa!" åh!
Jag vet inte alls varför jag blev så arg. Men va fan. Hur svårt kan det va!? och dessutom så hade jag inte behövt släpa mig iväg ända till Norrköping... Nåja. Norrköping är alltid kul ändå..
Kanske blev jag arg för att jag har nåt emot sportiga och virriga killar? Hm. Jo. Det måste vara därför...hmmff!

Nåja. På vägen till Norrköping så skulle jag köpa en biljett. Tanten framför mig i kön hade en liten jack russel som tittade på mig med stora ögon. När jag tittade tillbaks och log mot den så vifftade den på svansen och nosade på mig. Jag klappade den på huvet.
Åh,Den gjorde mig glad iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0