Pärlkragen

Jag har varit i stockholm över dagen. Det var ett mycket regningt Stockholm tyvärr, men om man ändå bara ska gå i affärer så gör det inte så mycket.
Jag köpte inget särskillt förutom en pärlkrage jag hittade på H&M! Åh, som jag har letat i åratal efter en sån och äntligen får någon innom designvärlden den brilljanta idén om att "Vi kanske ska ta och göra några pärlkragar till folket?". Oh, jag blev så himla lycklig då jag såg den på H&M's speciella avdelning (ni vet den där kollektionen de har med dyrare saker som bara säljs i Stockholm). Den var lite för dyr men också lite för fin så äsh va fan, klart jag köpte den! Annars vore jag ju dum, vilket jag inte är.

Haha, inte världens finaste bild kanske. Just nu har jag den i min hylla för jag har ingen annan stans att förvara den, men jag ska skaffa mig en stor och fin låda där jag kan ha fina scarfs, pärlkragar och baskrar.


Nu väntar jag bara på ett bra tillfälle att använda den.

Kommentarer
Postat av: Sonja

ÅH! Sånadär är så himla fina! Har sett flera stycken med såna på lookbook. 8)

2011-08-21 @ 18:26:04
URL: http://funderarfrabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0