Den fina pojkens stora dag

Idag fyller han 30 år. Gustaf Norén <3



Är det inte en sjukt lustig tanke att JAG har tagit denhär bilden? Kolla bara! Han ser rätt in i kameran. Jag blev lite kär i han när jag kollade igenom bilderna efter den konserten.



Bild från den första Mando Diao konserten jag såg.



Andra Mando Diao konserten jag såg.



Oj, oskärpa. Men detta var iallafall den 3:e konserten, den 3:e september 2008 . Jag stod längst fram och jag var typ den enda Mando Diao fanet där och i slutet gav Gustaf mig en slängkyss och jag var så lycklig så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

Jag har totalt sett dem 9 gånger, jag älskar alla medlemmar men Gustaf har alltid varit en favorit.

Och idag fyllde han 30! Jag hade bakat hallon&choklad muffins och bjöd hela klassen på muffins och jordgubbssaft! Jag hade gjort små gustaf-flaggor också, så fint så fint <3





GRATTIS GUSTAF NORÉN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0