Första inlägget 2011

De första sekunderna i Louises 2011 såg ut såhär: Jag sprang för att ta på mig skorna för att gå ut på camis balkong och se på fyrverkerierna, men jag halkade och fick en stor sticka i foten vilket gjorde så himla ont och mina strumpbyxor gick sönder. Sen gick jag ut och vi pussades och kramades och såg på fyrverkerier. Jag stod i kanten och det regnade på mig.
Morgonen efter så gick jag och Néa till bussen ganska tidigt för vi ville komma hem och sova i våra egna sängar. Men vi tog fel på dag och tid och det visade sig att bussen inte skulle komma för ens om 50 minuter, så vi satt där i blåst och kyla och väntade.
Men här hemma är allt bra iallafall och jag är väldigt possitiv över allt dåligt som det här nya året har börjat med!  För jag tror på nån slags karma... Ger man dåligt får man dåligt tillbaks och tvärt om.
Får man nåt dåligt så får man nåt bra sen så att det liksom "jämnar ut sig".
Så nu ska jag bara vänta på att det där bra ska komma!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Naw, otur! Men resten av året kommer nog vara jättebra ska du se! ;D

2011-01-01 @ 22:50:48
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0