12 Juli

I övermorgon är jag i Paris! Det tar bara 2,5 timmar att åka dit. Det går ju jätte fort! (senast jag flög så tog det 7 timmar, det var till New York) speciellt om man har bra musik och en bra bok. Åh. Jag ska bort från denna stad!
Men tänk om jag tror att Paris är underbart och sen så är det en medelmåtta? hm. Äsh. Jag har inte SÅ höga förhoppningar faktiskt.

Det enda dumma som händer varje gång jag reser bort är att det är då som man saknar sina kompisar och kommer på att "åh, vi måste göra det där och det där och det där!!", haha. Jaja. Jag träffar dem när jag kommer hem. Sen så är jag trött på linköping, på sista tiden har staden bara påmint mig om tråkiga saker... Och jag längtar tills den dagen kommer då jag inte tänker "Men vad är det för mening med att gå upp och möta verkligheten?" varje morgon när jag vaknar. För så känns det just nu, tyvärr.
Tänk om det blir så när jag är arbetslös också...? Hm. Det hoppas jag inte. Då är jag väll upptagen med att sticka, promenera, dricka espresso och gå på gym.

Haha, en annan lustig grej jag kan berätta är att jag tror jag börjar bli lite galen eller nåt. På siståne så har jag hört musik då jag är ute och går med någon. Oftast är det någon klassisk musik eller kanske lite jazzig, instrumentalt är det iallafall. Då när jag går säger jag "Hör du musiken? Asså vart kommer den ifrån?" han/hon svarar: "Vilken musik? jag hör ingenting alls".
Hmmmmm! Och nu nyss lät det som om det var parad-musik utanför....


Kommentarer
Postat av: Néa

Ååh, jag vill också till Paris. Med dess mysiga små hotell och restauranger .. miljön är underbarrrrrr! :3

Får ta och åka dit snart igen alltså..

2011-07-15 @ 20:36:00
URL: http://ssnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0