Fina saker del 1042

Det finns ett linne med några grenar och löv på som jag brukar låna av min syster. Idag när jag tog av det hittade jag en liten dold mening på det: "Im on the devils side. Because he keeps promises and has the most amazing eyes."

Imorgon fyller jag 19 år.

Imorgon är det 3 år sen jag såg Mando Diao för första gången.

Imorgon är det exakt 1 månad kvar till Paris.

Idag är det 19 dagar kvar tills jag åker till Mando-Diao-staden och ser både Mando Diao och Håkan Hellström.

Igår läste jag en sak i Håkan Hellström boken: "Jag lyssnade på min låt, Känn ingen sorg för mig Göteborg, i min freestyle. Septembersolen sken och för första gången blåste vinden mig i ryggen och inte i ansiktet." Det var fint tyckte jag.

Igår fick jag ett sms där det stod: "Herregud vad söt du var i fredags". Det gjorde mig glad för jag grät på fredagsmorgonen för jag kände mig så ful.

I fredags skulle jag ge mitt nummer till en kompis, men hans mobil funkade inte så jag fick leta reda på ett papper och skriva med mitt läppstift.
Jag vet inte riktigt varför men eftersom det var så ovanligt tycker jag det räknas som fint. Och jag har alltid villjat skriva mitt nummer med ett läppstift till någon.






Kommentarer
Postat av: Sonja

Åh, vilket fint inlägg<3

2011-06-19 @ 00:16:58
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0