Funderingar om dofter del 1

Jag har kommit på att jag älskar faktiskt lukten av öl.
Det må vara hur äckligt som helst men om någon har druckit öl så har de en sjukt god andedräkt!

Sen gillar jag lukten av herr parfym. Den har svischat förbi mig extra mycket på sistone. Det kanske inte ens är en herrparfym, jag vet inte, men det luktar typ så och varje gång jag känner den lukten i luften så blir jag lite extra glad.

Jag gillar när jag går in i min systers rum för att spegla mig (om man ska spegla mig i mitt rum så måste man stänga dörren, jobbigt...) och då känner jag lukten av hennes parfym. Det känns som om en del av henne alltid är i rummet då.

Jag gillar tanter som luktar gott, haha. Det gör dock de flesta tanter.

Jag gillar när man har fått en present av någon och så känner man att det man fick i present luktar som den personen man fick den ifrån.



Kommentarer
Postat av: Sonja

Åh, älskar den sista iaktagelsen där!

2011-06-02 @ 00:50:46
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0