onödigt inlägg om onödiga tankar i natten del 2445

Coca-cola är ÄCKLIGT. För kolsyrat, sött, och om den är liiiite för varm så är den förstörd. Och den släcker inte törsten för 5 öre.Man blir snarare mer törstig efter att ha druckit cola.

Sprite är helt okej, speciellt med is, då är det faktiskt väldigt gott.

Fanta är godast! Speciellt på resturang. Fanta exotic är också god, men inte om den blir ljummen. Fanta är egentligen den enda läsk jag riktigt gillar, annars så tycker jag inte om läsk.

Saft är GODAST, blandsaft från dagis. Eller brunnebys hallonsaft, mmmmmmmmh.

Cider på resturang är äckligt! Alldeles för alkoholigt...ush. Cider är bara gott då alkoholen är ca 0,2%

Jucie är gott men inte om man ska åka bil. Om juice får stå i solen är den FÖRSTÖRD. Det räcker med en sekund, eller en nano-sekund. Den blir F.ö.r.s.t.ö.r.d. ! ! ! Det smakar hel knas. Prova själv.

Mjölk ska vi inte gå in på. Så vidrigt är det...

Den absolut godaste drickan, alla kategorier är Vatten! Åh, vatten då det är i perfekt temperatur och då man är riktigt törstig, mmmmh.
Sen så kan man faktiskt känna skillnad på vatten. Jag är en vatten fin-smakare. Vattnet är godast hemma eller i Stockholm. Men inte i Malmö. Och vatten man köper på flaska är aldrig särskillt gott... I alla fall inte Evian, ush. Men Bonaqua är helt okej. Helt okej.
åh, vatten <3


hehe, fail att jag dricker på bilden men jag hittade ingen mer passande.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Håller verkligen med. Vatten är det godaste som finns! Och du, du skulle smaka vattnet i Wien. Det är himmelskt. Trots att det var några år sen jag var där så minns jag fortfarande hur förfärligt gott det var!

2011-07-02 @ 23:16:15
URL: http://funderarfrabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0