sailorsandbows.blogg.se

Alltså. Jag känner nästan att jag borde ta bort min blogg. Det jag skriver är saker jag bara vill att vissa personer ska läsa, men enligt statistiken (om den nu stämmer?) så är det många fler än vad jag vet om.

Samtidigt så gillar jag ju min blogg och jag gillar det jag skriver.Den är rätt fin ändå och jag är så fäst vid den nu.
Jag tycker egentligen inte att det jag skriver är personligt. Men ifall fel personer läser min blogg så får de fel uppfattning av mig och det vill jag ju inte... Jag vet inte vad som ska bli av det här. Jag önskar att jag visste vilka det är som läser.

Det kan bli så att inom en snar framtid så låser jag den här bloggen, men mina närmaste vänner får veta lösenordet. Men isåfall så medelar jag det i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0