Bob Hund

Bob Hund – Popsång (mot min vilja)
Jag tycker det är så himmla kul att Bob Hund har släppt nytt! Bob Hund är så mysiga,konstiga och fina.

Knasig bild men..Vad ska man annars göra när man ändå tagit på sig sminket, släpat sig iväg till skolan en snabbis och sen inte har nåt vettigare att göra?

För övrigt så har jag pluggat lite idag. Filmkunskap. Sen såg jag Bridget Jones Dagbok II som jag tänkte göra en analys av så har jag övat på det också, hoho. Jag känner mig rätt bra ändå, som gör nånting kul men ändå nånting vettigt. Och åh vad glad jag blir av den filmen, bridget jones, och jag älskar Colin Firth. <3

Kommentarer
Postat av: Sonja

Söt Bob Hund-hund!

Och den låten är superduperbraig!

Och Colin Firth är bäst. :D

2011-03-17 @ 19:42:21
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0