Grå

Jag är förkyld och denna sjukdom får mig att låta som en kille i målbrottet, haha, typ "HALLååÅÅååÅ" sounds hel knasigt. Ah well. Lite kul är det för jag har nästan aldrig varit hes förut, dock gör det fasligt ont när man pratar.
Så. Under tiden kan jag ju läsa böcker...göra läxor...måla fiskar... Ja. Sånt man gör när man är sjuk.
Vädret utanför ser så mysigt ut, grått och kanske lite regn, men det blåser iallafall inte.
Men om jag skulle gå ut i det där vädret skulle den 14åriga pojken i mig få en ännu knasigare röst så jag får väll sitta här och se ut genom fönstret istället.



här är en Mört jag målade. Jag råkade skriva "Löuise Sjöström" först, med tush och allt... Men det fixade jag i photoshop.
Och btw så har fisken mycke mer volym i verkligheten, dumma scanner. Men ah well. Vad vore en fisksamling utan en Mört?


Kommentarer
Postat av: Sonja

Hahah, det är kul att vara hes! Men krya på!

Dina fiskar är fina även om du scanner kanske suger, haah :D

Och jag har också råkat sätta prickar över fel bokstav. Som typ Sönja, hähää.

2011-03-13 @ 18:03:09
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0