25 Maj

Jag vet inte hur jag ska säga det till folket om jag inte kommer in på lunnevad. Jag kommer få gråten i halsen när jag säger det och bete mig så där patetiskt som jag trodde att man inte längre gjorde när man blev 18.
Precis så blev det idag när jag fick veta mitt betyg i bild:
M: "Av mig fick du VG+. Av Annika fick du VG+"
Jag tänkte: ..och MVG av Maja eller hur? Det är nu jag ska ropa "HAHA! JAG VISSTE DET! Åh vad bra jag ÄR!" Maja kommer rädda mitt betyg eller hur!?
M:"Och av Maja får du VG med ett plus och även fast du har plus så gör det att du får väl godkänt, blir det bra?"
Jag: va...? Jag slet ju så hårt med det här. Är detta allt? ett VG!? vad tjänade det till att sitta 3 timmar extra nästan varje dag i bildsalen när det enda jag fick var ett VG med ett plus i kanten?
Jag kände hur mina ögon brände och svarade: "Jaha okej. Kan jag gå nu?"
Mer än så vågade jag inte säga. För vad skulle det tjäna till?


Kommentarer
Postat av: Sonja

Men åh, jag vet precis hur det känns. Men kan du inte be dem kolla en gång extra eller nåt sånt? Jag menar, om du fått vg+ av alla så borde de ju kolla och se vad det är som inte räcker till ett mvg.

2011-05-25 @ 20:40:34
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/
Postat av: Néa

Du förtjänade mycket väl ett MVG! >:C

Det gjorde jag också för den delen...

gråtbil på det.

2011-05-26 @ 09:40:32
URL: http://ssnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0