29 Maj

Jag kom inte in på lunnevad men det är helt okej. Jag trodde det skulle kännas värre och att alla skulle säga "Men åååh vad TRÅKIGT! Fan vad surt! Jag lider med dig!" ....men varför säger folk så egentligen? Gör inte det saken bara värre? Jag hoppas inte på att folk håller på sådär i skolan imorrn, jag orkar inte.
När jag skulle säga det till mina föräldrar sa jag "Jag kom inte in på lunnevad, inte hon eller hon heller. De som kom in var hon och hon. Nu pratar vi inte mer om det" (skriver inte deras namn..ni fattar varför). Och så enkelt var det! Mina föräldrar är enklare än man tror ibland.

Jag tycker det är helt okej. Världen går inte under. Egentligen ville jag inte gå på lunnevad i början, jag trivdes inte så bra där (förens nu, det är väll där det tråkiga i det hela kommer in).
Det enda jag bekymrar mig om är att jag inte vill börja på universitetet, jag orkar inte. Jag ville ju gå på lunnevad för att slippa plugg liksom...
Aja
Life goes on. Det här ska också lösa sig på något sätt.

Kommentarer
Postat av: Néa

Jag hatar också när folk är så. "Men ååh, vad synd!" det gör en bara mer irriterad och frustrerad. Samtidigt kanske man inte riktigt vet som kompis vad man ska säga till personen om den är irriterad över tillexempel ett dåligt betyg eller liknande..

2011-05-29 @ 22:36:33
URL: http://ssnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0