Hade gärna skrivit "vååååååååååååår!<3" men va fan. Det är ju ingen nyhet direkt..

Åh. Jag vill skriva nånting kul för jag är glad men har inget att komma med... Hm.... Men dagarna flyter på och jag har inga läxor och är så glad över att inte behöva känna nån press sådär. Jag kan vara kvar i skolan jätte länge och inte känna nån måste-hem-och-plugga:Press.
Jag har alltid kännt att vid våren så händer det bara dåliga saker för mig men våren 2011 är helt okej än så länge!
Känns fint. Och nu kan jag ladda upp lite fina bilder för att göra NÅGOT vettigt av detta inlägg: (eller nej! innan vill jag bara tacka för era kommentarer ni skriver här, jag önskar att jag kunde svara, men det går ju inte riktigt. Tack för alla komplimanger och annat kul. Och Sonja, jag hade gärna firat valborg med dig! haha (svar till kommentaren vid inlägget den 31 april).








Alla bilder är tagna av mig.

Kommentarer
Postat av: Néa

haha, när togs handbilden på mig? xD måste varit någon gång efter P&L 2010 ;)

2011-05-02 @ 23:52:42
URL: http://ssnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0