Jag vill att du älskar mig, men jag vill att du lämnar mig med.

Nu får du höra det här för 1001:e gången: Det snöade idag.
Men men. Vem bryr sig om om det snöar..det är ju antagligen borta imorrn.
Idag så målade jag på en tavla till Lunnevad och efter att ha målat i 3 timmar i sträck så blir man typ psyko och crazy och känner sig full och trött utan nån energi alls. Men jag skulle ju bli klar idag, var det tänkt. Men jag gav upp. Jag hoppas verkligen att ingen tar bort det jag målade av, så jag skrev ett långt brev och bad att ingen skulle göra det.
Vi får hoppas på det bästa och att jag hinner med allt i tid.
Idag är jag nere, i min mano-depressiva period.

Och den där bilden fick jag ett vykort på av Sonja, åh! Vad glad jag blev! Jag gillar verkligen den. Och texten "Detta är inte en pipa"
Tack Sonja!! Jag tycker väldigt mycket om dig, med eller utan ett vykort på Magritte tavlan.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Åh, varsågod, haha. Jag tycker också väldigt mycket om dig! Men jag förstår mig inte på den där bilden. Jag har kollat på den, vridit på huvudet, kollat på den upp-och-ner, från den ena sidan och sedan från den andra, men det funkar inte. Det är en pipa! Vad är det om det inte är en pipa? Jag ser inte!! D: Ser du något?

2011-05-03 @ 20:02:23
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0