Lakrits

Jag har TRE saker att skriva! :

1. Lakrits är bland mina favorit ord. Vet inte riktigt varför men det låter så fint och stavas så fint också. Lakrits.

2. På bussen på morgonen börjar jag skratta för mig själv vilket är jätte pinsamt. Jag kan inte hjälpa det, det är nånting visst med morgon-bussarna alltså... Jag skrattar inte högt, men jag ler och gömmer mig lite så ingen ska tro att jag skrattar åt de på bussen. Jag skrattar åt Néas hamster som klättrade armgång i sin bur. Åt folks lustiga drömmar. Åt att vissa människor som cyklar på morgonen ser väldigt roliga ut. Åt att jag råkade skrämma en kines förra veckan och sen skrattar jag åt camis roliga skämt som vi inte ska ta upp här, haha.

3. Jag har tusen saker jag måste göra, precis som alla andra, men jag går mest bara och väntar på att det där dagen då man faktiskt tar tag i de där tusen sakerna ska komma.

Och nu ska jag sova (och där lyckades det blir en FJÄRDE sak som jag skrev, illa!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0