Två veckor och lite till.

Jag har varit förkyld och haft ont i halsen i mer än 2 veckor. Man kan liksom inte göra nånting utan att halsen säger "neeeeej. Jag vill va innomhus och vara varm. Detta är kanske kul för dig Louise men inte för mig, jag lider så fasansfullt mycket. Gå och ha tråkigt Louise så kanske jag går över snart, om jag känner för det".
Detta känns inte som någonting normalt men jag tänker såhär att....: Folk går till läkare när de känner lustiga knölar eller plötsligt får näsblod hela tiden och de får knappt någon hjälp. De som verkligen behöver den. Varför ska då jag gå och klaga på att jag har haft ont i halsen för länge..? Nä.
Plus att jag inte gillar läkare eller sjukhus. Hoppas att jag föralltid slipper sådant.

Nåja... Jag ska försöka värma upp mig så mycket som möjligt så kanske jag och halsen kan komma överens tillslut. Men det är så fasansfullt tråkigt! Jag vill ut och promenera, cykla, gymma massor, gå ut och frysa lite utan att behöva oroa mig.
Blöh. Varför skriver jag detta i bloggen? Vem bryr sig egentligen? haha. Hade inte jag gjort om jag läste detta.
Men det är fredag och jag plågas av att inte göra nåt och att inte ha någonting att göra imorgon heller... Jävla förkyldnings-liv.


Haha knasbild. Den bjuder jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0