Det må vara patetiskt men...

Har ni nånsin varit så fast vid någon snygg internet-kändis så ni tror att ni ska gå sönder?
Jag är det just nu, typ. Eller det är väll ingen nyhet men.. JAG DÖR ÖVER HUR SNYGG CLEMENT LOUIS ÄR!!!
Really! Åh, Det är som en ny Gustaf Norén! (fast Gustaf Norén är fortfarandde kvar i mitt hjärta)
...men skamset nog så är han gay, hehe, jag har en chrush i en bög. Det går ju inte. Men å andra sidan är det bara bra för jag skulle bli så avis om han hade flickvän.
Om det fanns en look-a-like av honom här skulle jag dö lite grann...
Han är konstnär. Han gillar mörka och dystra foton/kläder. Han gillar allt inom konst som är lite brutalt.
Han är liksom mörk och spännande...

Lika galen som jag blir på detta (att jag inte kan få träffa honom och prata med han) så är jag väldigt glad. Jag kan alltid tänka på honom när allt annat är grått och trisst. Han kanske är jätte tråkig/otrevlig, men det vet ju inte jag, och vad man inte vet lider man inte av.
..Och jag har ju faktiskt sett han på riktigt! (vilket är helt sjukt egentligen). I Paris på starbucks. Jag skulle gå upp till övervåningen och han väntade i kön. Jag blev så himla förvånad när HAN av alla parisare stod där! (man såg tydligt att det var han). Jag kunde inte undgå att stirra, haha. Så jag gick långsamt upp för trappan samtidigt som jag kollade på honom. Tillslut blinkade han till och såg på mig som om jag hade ropat hans namn. Han stirrade förvånat och jag log.
Sen fortsatte jag upp för trappan och när jag gick ner igen var han borta.

Det är lustigt, men ändå blir man så lycklig över något som aldrig kan bli.











..Han påminner faktiskt om tidigare män jag gillat..Hmmm.. Jag tror jag börjar hitta min typ av killar..!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Ja. Har är extremt fin.

Kom bara att tänka på att hans ögon (på bilden där han täcker ansiktet med handen lite, bredvid den där han sitter och röker vid ett bord) påminner om mina när jag var mindre, eller inte har smink, haha.

2012-01-03 @ 11:18:57
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/
Postat av: josnas

haha älskar internetcrushes altså, och väldigt häftigt att du faktiskt har sett honom irl, i paris dessutom!!

Har bara trott att jag sett någon jag stalkat, och då blir man helt "aah" av bara det

2012-01-05 @ 17:52:00
URL: http://thrhtr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0