Jag har en radio i mitt öra

Jag låter alltid väldigt klagande när det gäller min praktik, haha, men eftersom jag sitter vid en radio hela dagarna så hör jag som ett brusande ljud på vänstra örat. Eller snarare ett ljud som påminner om mörka radioröster+ radiobrus. Fast jag brukar ta radio-pauser. Ibland så vill jag hellre läsa en bok änn lyssna på rix fm i nio timmar. Mitt arbete står väldigt stilla ibland nämligen. Och eftersom jag har lätt att förstå vad jag ska göra så jobbar jag rätt snabbt.

Just nu har jag väldigt många tankar och funderingar och beslut som måste göras... Jag får återkomma när jag har kommit fram till något... hm.



Kommentarer
Postat av: Sonja

Men, hmm. Måste du lyssna på Rix FM? Haha. Där lär man sig nog inte så mycket. Mest dålig musik och reklam, om du frågar mig. Men du kanske inte får byta? :/

2012-01-18 @ 22:39:00
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0