a bout de souffle

Plötsligt uppdaterade alla sina bloggar, så nu tänkte jag också göra det.
Imorgon är min första lediga och ensama dag efter 2 månader av jobb. Det ska bli lika mycket roligt som tråkigt. Det var kul att känna sig behövd och uppskattad (för det var jag verkligen) och ha lunch-låda. Men det positiva är att jag slipper ha ångest över att jag inte pluggar teori och jag hoppas att det där körkortet inte ska kännas så långt borta som det gör nu. För det känns verkligen som om det aldrig kommer gå.
Nåja.

Ajuste. Har jag sagt att min syster ska flytta ifrån oss? Hon ska flytta till lägenheterna som är inom studentområdet, de där i glada färger. De kallas "colonia", låter lite som ett påhittat land. Men jag förstår att hon vill flytta. Och jag trivs ju med mamma och pappa också, även om det kommer bli extra tomt.

Och jag vet att alla säger detta men jag längtar verkligen till våren. Mest för att man kan ha håret uppsat utan att frysa och gå i kjol i endast ett par strumpbyxor och man kan sitta på uteserveringar och äta glass! åh.


Foto från Paris, taget av mig


Foto: Jossan



Foto : Jossan




Kommentarer
Postat av: Camz0r

Man vänjer sig när syskon flyttar :P Jag brukade dela hem med 3st syskon och nu är det bara jag kvar.

2012-04-05 @ 01:19:56
URL: http://vemtogmincykelpump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0