Hallååå?

Hej hej. Jag vet inte om någon läser här längre med tanke på att jag inte skrivit här på tusen år (dvs 2 månader). Men plötsligt fick jag som ett litet sug tillbaka att skriva nånting.
Jag har pluggat teori hela dagen. Det går rätt långsamt, för jag tar det lungt, jag har inte så mycket att plugga längre. Jag kan redan allt känns det som. Men såklart är det inte så och jag kommer säkert faila på teoriprovet. Det värsta kommer vara när jag läser första frågan och tänker "oh shit, vad menas med detta? jag fattar ingenting och jag kommer inte få ett enda rätt". Jag försöker undvika det men jag har så lätt att haka upp mig sådär. Har man gjort ett fel tänker man att det är kört direkt och allt man tänker är "Oh shit åh nej det här går inte".
Och även om jag skulle mot förmodan klara det så skulle jag inte bli sådär glad som jag tänker att jag ska bli. Jag vet inte varför... Men jag har fastnat i något slags jag-förtjänar-inte-någon-lycka period. Minsta lilla grej tänker jag att jag inte förtjänar. Varför förtjänar jag det inte? Jag vet inte. Jag är bara allmänt oförtjänad något. Hm.
Och det värsta är om jag inte klarar uppkörningen! Det är det jag har varit som mest säker på och jag kommer bli  helt knäckt om jag failar.

Sen ska jag och Jesper åka till stockholm samma vecka, haha! Vilken himla knas vecka.
Vi får se om jag överlever.
/ din Gno

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag läser! I alla fall när du skriver något, haha. Och du klarar det, det är jag dundersäker på! :)

2012-05-08 @ 20:05:49
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0